עייפים מהעלות ואי הנוחות של כספות, בעלי בתים רבים משקיעים בכספות כדי לאבטח את חפצי הערך שלהם בבית. כספת ביתית מומלצת מספקת שקט נפשי בזמן שאתה לא נמצא, ומסירה פיתויים מהעובדים או האורחים כשאתה בבית. לא תצטרך עוד להסתמך על מקומות מסתור כדי לשמור על התכשיטים שלך וחפצי ערך אחרים.

ישנם סוגים רבים של כספות ביתיות זמינות, אך לא כולן מספקות רמת אבטחה גבוהה. למעשה, חלק מהכספות עשויות כל כך גרוע שעדיף שתסתיר את התכשיטים שלך. הטעות הנפוצה ביותר שאנשים עושים היא ההנחה שכספת מיגון אש מספקת גם הגנה מפני פריצה. כספות להגנה מפני אש הן זולות ונועדו רק להגן מפני שריפה. מנגנון הבנייה והמנעול לא נועדו להתנגד להתקפה.

כספת בעלת אבטחה גבוהה תוכננה במיוחד כדי לעמוד בפני התקפת פריצה. ישנן רמות שונות של איכות להגן על פרקי זמן שונים. הכספות האיכותיות ביותר מדורגות על ידי מעבדות חתמים (UL). UL בודקת כספות על ידי ניסיון ליצור חור באמצעות מקדחים במהירות גבוהה, ומבחר כלי עבודה ידניים. אם כספת עוברת את המבחן, ניתן לה דירוג UL המבוסס על משך הזמן הנדרש לכניסה מאולצת.

כספות איכותיות מסחריות לתעשיית התכשיטים נדרשות לעמוד במבחן זה וכן כספות ביתיות איכותיות יותר.

מנעול איכותי הוא גם תכונה חשובה שיש לקחת בחשבון. מנעולים משולבים הם אמינים, אבל עבור רוב בעלי הבית הם מהווים טרחה. רוב בעלי הבית בוחרים במנעול דיגיטלי. לטובים יותר יש אפילו תכונת כיבוי האוסרת ניחוש קוד על ידי השבתה זמנית של הנעילה אם המספר השגוי הוזן שלוש פעמים.