מה זה סיבידי ואיך הוא יכול לעזור לנו?

סיבידי הינו חומר המופק מתפרחת של צמח הקנאביס. הוא אחד משני חומרים מוכרים. השני הוא HTC הידוע כחומר ממכר ממנו מכינים מריחואנה האסורה, כמובן, לשימוש. לחומר CBD יש תכונות נהדרות המנוצלות לרקיחת תכשירים ותרופות שונות היכולות לסייע רבות לחולים הסובלים ממחלות כרוניות, מחלות סופניות, מחלות עצבים ועוד. הסיוע  הוא בעיקר בהקלה על תופעות לוואי הנוצרות כל העת בעת שהמחלות הממושכות הללו תוקפות. חלקן הגדול אינו ניתן לריפוי. רשימת המחלות המומלצות לטיפול היא ארוכה וכוללת את הבאות: סרטן לסוגיו כולל האלימים ביותר שיש בנמצא, פרקינסון, טרשת נפוצה, קרוהן וקוליטיס, איידס, פוסט טראומה, כאבים כרוניים,  טורט, ילדים עם אוטיזם ואפליפסיה במסגרת מחקרים. בנוסף, נבדקות האפשרויות להוסיף שתי מחלות נוספות לרשימה והן פסוריאזיס ופיברומיאלגיה.

השפעת החומרים

מניחים שהשפעת החומרים על הגוף נעשית בצורה עיקרית אחת. לאחר שנוטלים את התכשיר אזי החומר שבו נקלט על ידי קולטנים מיוחדים הממוקמים במוח, בעמוד השדרה ובמערכת העיכול. הוא נספג במערכות השונות ומתחיל להשפיע בהדרגה. ההשפעות הינן שונות, ובין היתר: מרגיעות, מרדימות, מפחיתות דיכאון וחרדות, ממריצות פעילות, מעוררות תיאבון, מפחיתות כאבים ועוד, ובאופן כללי משפיעות מנטאלית ופיזית על נוטלי התכשירים. השימוש בתכשירים חייב להיות מבוקר כאשר החשיפה לחומר מדורגת. יש להתייעץ עם רופאים ומומחים נוספים לתחום. 

שימוש מסודר

ניתן לעקוב אחר התופעות ו/או ההקלות השונות ובהתאם לכך, להגביר או להפחית שימוש, ליטול הרכבי תרופות מרוכזות יותר, לצרוך בלילה או ביום, לפני או אחרי האוכל וכדומה. הכול, כדי שההשפעה תהיה יעילה עד כמה שניתן. כך, יהיה ניתן לנצל את כל התכשירים היטב ולשפר את איכות החיים בתקופה  הקשה שעוברת על החולה ובני משפחתו. רכישת התרופות חייבת להיעשות על פי סידור מיוחד מול קופת החולים והגוף הרפואי המטפל ובהתאם לפרוצדורה קיימת. יחד עם זאת, קיימים תכשירים מעולים שניתן לרכוש בשוק החופשי בכל עת.

מגוון תכשירים רחב

קיים מגוון תכשירים לשימוש. יש תמציות שמנים המיוצרות ברמות ריכוז שונות. הגבוהות הן של 15% ומיועדות למשתמשים ותיקים אשר סובלים מתופעות לוואי קשות, והנמוכות ביותר הן של 3% המיועדות למשתמשים בראשית הדרך. את הטיפות ניתן לטפטף על הלשון או על המזון. בנוסף יש שוקולדים, וקפסולות המיועדות לצריכה דרך הפה. משחות וקרמים למריחה, וכן, נוזל המיועד לאידוי בסיגריות אלקטרוניות. התכשיר האחרון מומלץ למי שרוצה שהשפעה  החומר תהיה מיידית. למעשה, כל אחד ישתמש בתכשיר אחד או יותר בהתאם למצבו וצרכיו. צריך לזכור, כי תמיד ניתן לשנות מרשמים שיטות שימוש.

תעשייה מפותחת

תעשיית הקנאביס הינה מתוחכמת מאוד ומגובה במחקר ופיתוח מתמיד. הרצון הוא לייצר צמחי קנאביס מעולים אשר מהם ניתן להפיק חומר גלם רב יותר באיכות גבוהה. חומר הגלם הנ"ל הוא זה הנלקח למעבדות להפקה ומהם ליצרניות השונות. צריך לומר, כי על מנת להפיק כמות מסחרית של שמן סיבידי יש צורך בכמות גדולה מאוד של צמחים, ולכן, החממות לגידול הן גדולות מאוד. כל התעשייה מפוקחת על ידי משרד הבריאות בכל מדינה בהתאמה כולל הייצור והשיווק. בישראל, ניתן לרכוש מוצרים אלו באתר של חברה המתמחה בתחום. המוצרים נרכשים בחלקם מחברות בינלאומיות המייצרות אותם תחת בקרת איכות גבוהה. רכישה מקוונת באתר נוחה וקלה. ליד כל מוצר יש תיאורו, וכן, תמונה להמחשה. בנוסף, פרטים טכניים נוספים כמו: מחירים, תנאי ואמצעי תשלום, דרכי אספקה ועוד. הרכישה הינה בטוחה לחלוטין. מוצרים אלו חיוניים לשיפור איכות החיים, ולכן, כדאי לרוכשם מחברה בעלת מוניטין בתחום.