המותג LOL Surprise הוא בחירה פופולרית בקרב ילדים כבר די הרבה זמן. הם מציגים בובות וסדרות חדשות מדי שנה, והשנה הם עלו עם סדרת בובות חדשה בשם LOL TWEENS 2. בובת גרייסי סקייטס היא חלק מהסדרה החדשה הזו, והיא כבר יוצרת באזז לא קטן בקרב ילדים.

בובת לול Gracie Skates היא בובת אופנה המתנשאת לגובה 16.5 ס"מ, מה שהופך אותה לקצת יותר גדולה מהבובות מיני של LOL Surprise. היא האחות הגדולה של בובות LOL Surprise והאחות הקטנה של בובות לול OMG. גרייסי סקייטס היא מלכת הסקייטים, והיא כולה על אופנה וסטייל. יש לה תכונות מדהימות ושיער מעוצב, והיא יכולה לעשות טונות של תנועות, מה שהופך אותה לבובה מושלמת לילדים שאוהבים לשחק עם בובות.

בובת לול גרייסי סקייטס מגיעה עם 15 הפתעות הכוללות בובת אופנה, בגדים, נעליים, מברשת שיער, תיק, יומן אישי, קולב, מעמד לבובות ואריזה שהופכת לסט משחקים. ההפתעות חבויות בתוך האריזה, והילדים צריכים לפרוק אותן אחת אחת כדי לחשוף את הבובה ואת כל האביזרים שמגיעים איתה. תהליך unboxing זה הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שילדים אוהבים כל כך את בובות LOL Surprise. זה כמו לפתוח מתנה, וילדים אוהבים הפתעות.

גם האריזה של בובת גרייסי סקייטס די ייחודית. הוא מעוצב בצורה כזו שניתן להפוך אותו לסט משחקים. משמעות הדבר היא שילדים יכולים להשתמש באריזה כדי ליצור משטח החלקה מיני בו Gracie Skates לשחק. זוהי תכונה נהדרת מכיוון שהיא מעודדת ילדים להיות יצירתיים ובעלי דמיון בזמן שהם משחקים עם הבובה.

גם הבגדים והאביזרים שמגיעים עם בובת לול גרייסי סקייטס מרשימים למדי. הבובה מגיעה עם בגד מסוגנן המושלם להחלקה. יש לה תלבושת ורודה ושחורה עם קסדה תואמת וגלגיליות. התלבושת עשויה מחומרים איכותיים, וההקפדה על הפרטים הקטנים מרשימה. גם הנעליים והתיק שמגיעים עם הבובה מתאימים לאאוטפיט בצורה מושלמת, מה שהופך את גרייסי סקייטס לבובה מסוגננת ואופנתית.

היומן האישי שמגיע עם הבובה הוא גם תוספת נהדרת. זה מעודד ילדים לרשום את המחשבות והרגשות שלהם, וזו דרך מצוינת לקדם יצירתיות וביטוי עצמי. המתלה ומעמד הבובה הם גם אביזרים מעולים המקלים על הצגת הבובה כשהיא לא בשימוש.

בסך הכל, בובת Gracie Skates היא תוספת נהדרת למשפחת LOL Surprise. הבובה מעוצבת היטב, וההקפדה על הפרטים הקטנים מרשימה. האריזה שניתן להפוך לסט משחקים היא תכונה נהדרת, והבגדים והאביזרים שמגיעים עם הבובה הם מסוגננים ואופנתיים. תהליך ה-Unboxing הוא גם דרך מצוינת לעודד ילדים להיות סבלניים וליהנות מההפתעה של פתיחת מתנה. היומן האישי הוא תוספת נהדרת המקדמת יצירתיות וביטוי עצמי. אם יש לך ילדה שאוהבת בובות, אז בובת Gracie Skates בהחלט בובה ששווה לשקול את קנייתה.