אנשים רבים עוברים את החיים במחשבה, "זה לעולם לא יכול לקרות לי." גם כאשר סטטיסטיקות מראות שסביר להניח שאדם ייקלע לתאונת דרכים יותר מפעם אחת בחייו, למשל, אנשים עדיין חושבים, "אוי, זה לעולם לא יכול לקרות לי". ואז, כשזה קורה, הם מבולבלים ולא מוכנים.

כן, זה נחמד להניח שדברים מסוימים לא יקרה בשימוש. אף אחד לא רוצה לחשוב שהגוף שלו מתדרדר או שבתיהם נפגעים מסופה או שיטפון או שבתיהם נשרפו. העתיד שלך אולי נראה ורוד יותר אם תתעלם מהאפשרויות של אסון, אבל כשהאסון הזה מגיע ואתה לא מוכן, העתיד רחוק מלהיות מזהיר.

אני לא אומר שאתה צריך לצאת ולקבל ביטוח הוריקן אם אתה גר בנבאה או משהו טיפשי כזה, אבל פשוט תהיה מוכן. אל תצאו לנהוג אם איש מזג האוויר קורא לסופת שלגים… אל תלכו ללכת לבד בלילה – אלו דוגמאות לאמצעי זהירות פשוטים שתוכלו לנקוט כדי להגן על עצמכם. אחר הוא להשיג כספת ביתית.

זה מספיק קשה לדעת שאיבדת את הבית, הרהיטים והבגדים שלך בשריפה… ואת הדברים החומריים האלה אפשר לפחות להחליף. אבל מה לגבי צילומים או תשלילים? ציורי ילדים? ירושה? תכשיט? את הדברים האלה אי אפשר בקלות להחליף: אי אפשר להחליף אותם בכלל.

יש דרכים אחרות להגן על הדברים האלה מאשר רק עם כספת ביתית, כמובן. אתה יכול, למשל, לשים את הצוואה שלך או את השטרות לביתך בכספת. אתה יכול גם לשמור את התמונות שלך בבית באלבום ואת התשלילים שלך בבנק – כך, אם יקרה משהו לאחד הבניינים, עדיין יהיה לך גיבוי.

עם צילום דיגיטלי בימינו, קל עוד יותר להבטיח שמירה על התמונות שלך – אתה יכול להדפיס חלק מהתמונות שלך, לשמור אחרות בדיסקים, לשמור אותן במחשב שלך, או אפילו לשים אותן באינטרנט כדי שתוכל לגשת אליהן בכל עת ובכל מקום .

עם זאת, כספת ביתית חסינת אש היא גם רעיון טוב להגנה על חפצי הערך שלך – אתה לא צריך לצאת לטיול נוסף לבנק רק כדי להסתכל עליהם.

כספות חסינות אש מגנות גם על חפצי הערך שלך מפני פריצה. כספות חסינות אש מיועדות לא רק לחפצי ערך בעלי ערך סנטימנטלי, אלא גם לפריטים בעלי ערך כספי, כמובן. הפריטים שלך עשויים מבחינה טכנית להיות הכי בטוחים בבנק, אבל הדבר היפה בכספת ביתית חסינת אש בבית הוא שאתה יכול לגשת אליה מתי שתרצה (כאמור לעיל).

חשוב לדעת שרוב הכספות חסינות האש הן בסבירות גבוהה יותר רק עמידות בפני אש, לא חסינות אש. וכמה כספות ביתיות חסינות אש חסינות אש יותר מאחרות. הקפד לבדוק את הדירוג של הכספת הביתית חסינת האש שלך לפני שאתה קונה אותה.