כספות ביתיות הן כבר לא פריט יוקרה רק לעשירים ולמפורסמים. מחיר השיא של הזהב הפך אפילו קולקציית תכשיטים מתונה לסכום בעל ערך רב. ישנם סוגים רבים של כספות ביתיות זמינות, אך יש מעט מאוד ידע על ההבדלים ביניהן. רוב האנשים חושבים שכל דבר עם מנעול מספק הגנה מפני פריצה, אבל זה רחוק מלהיות מדויק. חלק מהכספות מיועדות לספק מיגון אש בלבד, חלקן לספק הגנה מפני פריצה בלבד, וחלקן לספק את שניהם.

כספת ביתית זולה וטובה צריכה לספק גם הגנה מפני פריצה וגם אש. חשוב להבין שכספת מיגון אש היא זולה מאוד. רוב חברות הכספות מקדמות כספות מיגון אש מכיוון שהן זולות, אך הצרכן הצנוע חושב שהוא רוכש כספת ביתית המספקת גם הגנה מפני שריפה ופריצה. זוהי הטעות הנפוצה ביותר עבור רוכשי כספות ביתיות.

כספת ביתית המספקת גם הגנה מפני פריצה וגם אש בנויה בצורה שונה בהרבה מכספת אש. הוא משלב פלדה עם חומרים מרוכבים מיוחדים, ויש לו מערכת נעילה מתוחכמת לסיכול כניסה מאולצת. אופן שילוב החומרים הללו, בתוספת איכות הבריחים קובעת את רמת הפריצה וההגנה מפני אש; ורמות אלו יכולות להשתנות מאוד.

הדרך הטובה ביותר לקבוע את האיכות האמיתית של כספת ביתית עם מפתח היא לבחור באחת שנבדקה ואושרה על ידי מעבדות החתמים (UL). UL מעמידה כספות ביתיות לאותו סוג של בדיקות קפדניות שניתנות לכספות של תכשיטנים. למעשה, תכשיטן חייב להיות בעל כספת בדירוג UL כדי להיות זכאי לכיסוי ביטוחי של אלפי או מיליוני דולרים. רק כספת בדירוג UL יכולה להבטיח לך את אותו סוג של הגנה.

ישנן רמות שונות של איכות בין כספות פריצה בדירוג UL בהתבסס על הזמן הדרוש לכניסה כפויה. רוב התכשיטנים בוחרים ברמה המבוססת על ערך המלאי שלהם. כמו כן, בעל בית יכול לבחור כספת ביתית באותו אופן.

כספת לבית היא ביטוח כדי להגן על החפצים היקרים ביותר שלך. זה הימור לרכוש אחד ללא דירוג UL, כי אתה אף פעם לא יכול להיות בטוח בכוחו. וכן, תצטרכו לתהות אם יצרן טוען שהבית שלו בטוח לאיכותי, למה שהם לא פשוט יבדקו אותו על ידי UL?