האם אתה חושב לקנות כספת אבטחה לבית עבור חפצי הערך שברשותך. כספות ביתיות יכולות להגן על חפצי הערך היקרים ביותר שלך גם מפני גנבים ואסונות. כשאתה קונה כספת ביתית חסינת אש מה שאתה עושה זה לקנות זמן, כי מה שגנב רוצה זה להיכנס ולצאת מהר וכספת ביתית רצפתית היא גורם מרתיע בהקשר הזה.

רוב הבתים שנשדדים נעשים בבריחה מהירה, ככה לדבריהם הם לא ייתפסו ורוב הבתים נפרצים בין השעות 10 בצהריים ל-2 בצהריים. המטרה היא להיכנס ולצאת במהירות, לפני שהמשטרה מגיעה בגלל הפעלת מכשיר האבטחה הביתי, או לפני שהשכן יכול להגיע למשטרה.

רכישת כספת ביתית תשלים את אזעקת האבטחה הביתית שלך ותגן על הפריטים היקרים ביותר שלך. כספת ביתית היא גורם מרתיע עבור הגנבים הללו. כאשר גנבים רואים כספת רצפה, הם בדרך כלל עוזבים ולא לוקחים כלום. למה? ובכן, זה כנראה פסיכולוגי, גנב חושב שכל דבר ששווה לקחת נמצא בכספת ואין לו את הזמן או הכלים להתמודד איתו.

הגנה מפני האלמנטים

ישנה סיבה חשובה נוספת לכך שרכישת כספת חסינת אש עשויה להיות אופציה מצוינת עבורכם. כספת חסינת אש יכולה להגן על חפצי הערך החשובים שלך, כמו מזומן, תכשיטים ומסמכים חשובים מפני שריפה. אם אתה קונה כספת מרופדת באש, ייתכן שתוכל לשמור את כל הדברים החשובים שאתה צריך לשמור.

כאשר קונים כספות JSH צריך לדעת שלכספות שונות יש דירוג אש שונה. לכספת הביתית הבסיסית יש דירוג של 1200 מעלות אשר יגן עליה למשך כ-20 דקות, אך ישנן כספות נוספות עם ציפוי אש אחרים שיכולים להעניק לכם הגנה גבוהה יותר, חלקן אפילו עד שעתיים.

סוג ההגנה מפני אש שאתה מקבל תלוי מאוד בכמות שאתה צריך. חשוב לציין שרוב הפריטים יהיו מוגנים בכספת חסינת אש תחת שריפה רגילה בבית, אם הכספת ממוקמת באזור המגורים הראשי או אפילו במרתף. הסיבה לכך היא שהחום עולה, כך שבמקרה של שריפה, יהיה יותר נזק לאזורים בקומה העליונה מאשר למטה.

עד כמה כספת צריכה להיות חסינת אש תלויה גם בסוג המסמך שאתה צריך לשמור. חלק מהפריטים נשרפים קל יותר או שבירים יותר כאשר הם נחשפים לאש, במיוחד דיסקים של מחשב או תצלומים. כאשר חושבים על רכישת כספת ביתית כדאי לשקול היטב אילו אפשרויות תצטרכו לכספת.