אינסטלטור בבני ברק מספק שירותים ללקוחות רבים בעיר ומחוצה לה. ביניהם ניתן למנות אנשים פרטיים, עסקים, קבלני בניין ושיפוצים, מוסדות ציבור ועוד. כל אלו ואחרים זקוקים לשירותים דחופים או מוזמנים. בין הדחופים ניתן למצוא איתור נזילות ותיקון התקלות שגרמו להן, איתור סתימות ביוב ופתיחתן ועוד. הצורך בשירות מהיר לבעיות אלו נובע מכך שמערכות המים והביוב במקרים אלו מושבתות, נגרמות הצפות ונזקים שונים, עלולות לצוץ בעיות בריאות וכדומה.

בעיות פחות דחופות

בעיות דחופות פחות הן נזילות קלות, ברזים שחוקים ובלויים, לחץ מים נמוך ועוד. לחץ מים נמוך מפריע רבות בגלל שאין אפשרות לנצל זרם מים חזק למקלחת, לרחיצת כלים ועוד. בדירות הממוקמות בקומות גבוהות הבעיות הן חריפות יותר. חלק מהפתרונות ניתנים על ידי אינסטלטור ו/או על ידי חברה המספקת משאבות להגברת לחץ והתקנתה.

סיבות ללחץ נמוך

אבנית

ניתן למצוא סיבות שונות ללחץ מים נמוך. אם הוא נמוך גם לחמים וגם לקרים הרי יש שסבירות לכך שהבעיה קלה ואיננה דורשת מאמץ רב והשקעה כספית גדולה. האחת היא הצטברות אבנית על המסנן שבברז. היא מונעת זרימת מים חזקה. ניתן לתקן זאת במהירות ובפשטות וגם עצמאית. מבריגים החוצה את פיית הברז, מוציאים את הפילטר ומנקים אותו תחת זרם מים חזק. לרוב, הניקוי הנ"ל מספיק. במידה ולא, ניתן לשטוף עם חומץ ביתי המסיר את האבנית. מחזירים למקום ובודקים שאכן, הזרימה תקינה. במידה והמסנן כבר בלוי לגמרי, ניתן לרכוש אחר בהשקעת כספית נמוכה מאוד.

צנרת תקולה

סיבה קיימת לבעיה כזאת היא צנרת סתומה או אחרת שאינה מוברגת היטב. אינסטלטור יכול לפרק, לבדוק, לנקות ולהבריג היטב מחדש בעלות לא יקרה מדי. לפני שמזמינים אינסטלטור כדאי לבדוק שברז המים הראשי פתוח היטב ולא סגור חלקית. כדאי גם לברר במחלקת המים של הרשות המקומית שאין תקלות לאותו רגע נתון.

צנרת בלויה

צנרת יכולה להתבלות עקב חלודה, הצטברות אבנית ועוד. במקרה שכל הטיפולים הקודמים לא הועילו אזי כדאי לשקול החלפתה בחדשה. לעיתים כדאי לעשות זאת בעת שיפוצים כלליים וכאשר המערכת הינה ישנה. החלפה בעת הזאת כדאית משיקולים כלכליים כי עלותה תהיה נמוכה מאשר שיפוץ כללי שייעשה לה בקרוב ובנפרד.

מעקפים

ניתן לבקש ביצוע מעקפי צנרת לקווים בלויים אולם לא תמיד הדבר  הזה מומלץ. אמנם זרימת המים תהיה טובה אבל אז עלולות להיווצר בעיות אחרות לטווח ארוך. הצינור המקבל את המים וותיק אף הוא וזרם מים חזק יכול לזרז את בלייתו וליצור סדקים ושברים בו.

הגברת מים חמים

במידה וזרם המים החמים הוא איטי אזי יש סבירות גבוהה שהתקלה היא במערכת דוד השמש ואז כדאי לבדוק זאת פרטנית על ידי טכנאי דוד שמש או אינסטלטור הבקיא בתחום. כאן עלולות להיות תקלות שונות שחלקן הגדול הוא עקב סתימות.

משאבות מים

תפקידה הוא הגברת לחץ מים וכדאי לנצלה רק במקרים בהם אין ברירה. למשל, לדירות המצויות בקומות עליונות. המשאבה מרעישה, צורכת חשמל, ומצריכה הוספת נקודות חשמל. היא לא תועיל אם הצנרת בלויה ולא תקינה. המשאבה שואבת את המים מהמערכת המרכזית ומובילה אותן למעלה. האינסטלאטור מחבר את הצנרת למשאבה ואותה מניח, לרוב, בארון בו נמצאים שעוני המים. כדאי לרכוש משאבה חרישית שאינה מרעישה. עלות משאבה זאת יקרה, יחסית.

שירותים מקצועיים

מומלץ לקבל שירות של אינסטלטור בבני ברק בעל מוניטין בנושאי אינסטלציה שונים וכן, במשאבות לחץ. הוא מספק את שירותיו לאורך כל השנה ויגיע גם למקרים דחופים.