אינסטלטור 24 שעות מספק שירותיו הנאמנים ללקוחות רבים בעיר ובסביבותיה. נזקקים להם אנשים פרטיים, מבני ציבור, מגדלי משרדים, עסקים שונים ועוד. השירותים ניתנים למערכות האינסטלציה והמים שבבית ומערכות הביוב שבחצרות. בשתיהן צצות בעיות מעת לעת. השירותים כוללים גם הקמת מערכות אלו מהיסוד ו/או תיקון ושיקום שלהן. החלפת צנרת בבית נדרשת כאשר היא מתבלה או ניזוקה מחבלה, תאונה וכדומה. ההחלפה נעשית בעיקר, כאשר אין כדאיות לתיקון.

מערכת המים

מערכות אלו מותקנות ברובן מתחת לרצפה, בתוך הקירות ובאדמה. רק נקודות הקצה גלויות. בבית הם הברזים, הטושים, הניאגרות ועוד, ואילו במערכת הביוב רואים רק את מכסי בריכות הביוב. איתור בעיות והטיפול בהן נחשב למורכב. יש הבדל בין הצנרת המובילה מים פנימה ובין זאת שמפנה אותם החוצה. הראשונה היא צרה ביותר בקוטר על מנת לאפשר זרימת מים חזקה. היא נתונה ללחצים גבוהים ועשויה מחומרים חזקים דוגמת מתכת מסיבית או פלסטיק קשיח. כאשר היא חדשה ומותקנת היטב כולל החיבורים עם האטמים המתאימים אזי היא מתפקדת היטב.

נזילות וחשיפת הצנרת

נזילות תכופות הן עדות לכך שהמערכת בלויה. את הנזילות מגלים על ידי הולכת מצלמה תרמית על הקיר החיצוני לאורך קו המים החשוד. חום המים בנקודת הפריצה שונה מאשר כאשר הם מרוחקים יותר ושינויי הצבעים על צג המצלמה מראה את נקודת הפריצה המדויקת. כעת חושפים את הצנרת על ידי שבירת הקיר או האריחים והבלטות שמעליה. ניתן לראות בבירור אם הפיצוץ בצינור נוצר מבלייה. בנוסף, ניתן לראות אם שאר הצנרת בלוי. במקרה  הנ"ל תגיע ההמלצה להחליף את כל המקטע הבלוי. יחד עם זאת, הסבירות היא שכל הצנרת בכל החדר פגומה ואז תגיע המלצה להחליף את כולה. מוטב להשקיע עכשיו יותר ולחדש הכול מאשר לחכות לתקלה הבאה, שלבטח תגיע, ותדרוש עלויות חדשות ומיותרות.

החלפת צנרת בעת שיפוץ כללי

ביצוע שיפוץ כללי לבית או מבנה מחייב חשיבה לעומק. כדאי במהלכו להחליף את כל הצנרת, בוודאי, כאשר מדובר על מבנה ישן. צנרת חדשה מבטיחה שקט נפשי וכמעט אפס תקלות לשנים רבות. תהליך ההחלפה נעשה בתיאום עם הקבלן המשפץ. לעיתים, הוא מבצע את העבודה עם עובדיו או באמצעות קבלן משנה, ולעיתים, מביא הלקוח אינסטלטור בתל אביב המתאם מולו את העבודה. העבודה נעשית במספר שלבים כאשר בראשון מניחים את כל הצנרת לפני החיפוי, ובעת עבודת הגמר מוסיפים את הברזים, הטושים ויתר נקודות הקצה. בסוף התהליך בודקים שהכול פועל כהלכה.

מערכת הביוב

מערכת הביוב חבויה באדמה ועשויה מבריכות המחוברות ביניהן בקו ישר ובצנרת סגורה שמעליה האדמה. היא עשויה מבטון או מפלסטיק חזק העמיד למשקל וללחצים. התקלות בה הן בעיקר בגלל סדקים שנוצרים לאורך זמן ומאפשרים חדירת שורשים היוצרים סתימות. כאשר הם מתרבים היא מתחילה להתפורר וזה הזמן להחליפה. מגלים את הבעיות באמצעות צילום קווי ביוב הנעשה על ידי מצלמת סיב אופטי המוחדרת פנימה ושולחת תמונות אל צג המונח בידי המפעיל.

תהליך ההחלפה

החלפת צנרת ביוב עשויה להימשך מספר ימים. היא כוללת בריכות המקובעות היטב, צנרת מתאימה וכדומה. הכול מתוכנן היטב עם שיפועים ועיגונים נדרשים. מומלץ לבצע את העבודה בעת שיפוצים כללים וכאשר נעדרים מהבית לתקופה ארוכה.

שירותי אינסטלטור

מומלץ לקבל שירותים מאינסטלאטור מקצועי ובעל מוניטין. הוא יכול לייעץ לגבי שאלות שונות כולל נושאי שיקום צנרת והחלפתה ולספק טיפים חשובים לכל לקוח. ברשותו תשתית הכוללת ציוד חדיש וצוות עובדים מיומן. כל השירות יינתן במקצועיות ועם יחס אישי.