אינסטלטור בהוד השרון מספק שירותיו בעיר ובכל גוש דן. נזקקים להם אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד. השירות ניתן למערכות האינסטלציה והביוב וכולל הקמה, תחזוקה כולל צילום צנרת ומערכת ביוב ותיקונים. בכל בית ומבנה למגורי ושהיית אנשים יש שתי מערכות השונות אחת מהשנייה. הראשונה היא זאת המזרימה מים למבנה והצנרת בה הינה בעלת קוטר קטן להגברת לחץ המים ליצירת זרימה חזקה. השנייה היא מערכת המובילה מים משומשים ומי אסלות החוצה למערכת הביוב. הצנרת  בה הינה בעלת קוטר גדול יותר. הצנרת בשתי המערכות מוסתרת ושקועה ובגלל זה לא ניתן לראות את התקלות ממבט חיצוני. משום כך, עבודת אינסטלטור נחשבת למורכבת.

הצנרת הביתית

הצנרת הביתית הותיקה יוצרה בעיקר מפלדה וכיום מרבית הייצור נעשה מפלסטיק. בבתים רבים ישנים עדיין ניתן לראות צנרת זאת אשר עלולה להיפגע מקורוזיה, חלודה ופיצוצים. כיום משתמשים בצנרת פלסטיק איכותית. קיימות שלוש נפוצות. הראשונה להיכנס לשוק קרויה פקסגול אשר החיבור בין הצינורות נעשה על ידי השחלה בתוך צינור. השנייה נקראת  SP והיא בעלת 3 שכבות. שתי שכבות פלסטיק ובאמצע שכבת אלומיניום המעניקה חוזק נוסף. החיבור בין הצנרת נעשה בשיטת לחיצה ובאמצעות מכשיר מיוחד. שיטה זאת מבטיחה כל לא תהיינה נזילות בחיבורים בין הצינורות. השלישית הינה מולטיגול שאף היא רב שכבתית ועמידה ללחצים. כל סוגי הצנרת הללו בעלות תו תקן רשמי.

צנרת פקסגול

הצנרת נמצאת בתוך צינור ולכל נקודת מים מגיע צינור נפרד הנשלח ישירות ממרכזיית המים. אין חיבור בין הצינורות לבין עצמן. כאשר נוצרת תקלה מטפלים בה דרך המרכזייה וכל צינור תקול מוחלף לכל אורכו. שיטת הנחת צינורות אלו נקרא שיטת המקבילית.

צנרת SP וצנרת מולטיגול

שני סוגי צנרת אלו ניתנים לחיבור בינם לבין עצמם ומונחים ללא תעלות. שיטת החיבור באמצעות לחיצה מייתר את הצורך במרכזייה. בעת החיבור חייבים להשתמש באביזרי חיבור מתאימים ותקניים השיכים לאותו סוג צנרת. יש מקרים בהם משתמשים בשני סוגי הצנרת הזאת ומניחים את רשת הצינורות בשיטה מקבילית.

קוטרי הצנרת

קיימים תקנים רשמיים שעל פיהם בוחרים את קטרי הצנרת. צינור בקוטר 16 מ"מ יכול להזין נקודה אחת בלבד, 20 מ"מ – 2 עד 3 נקודות, 25 מ"מ מ4 עד 9 נקודות ו 32 מ"מ מ10 עד 16 נקודות. בהתאם לנתונים אלו מחליטים על קוטר הצנרת בכל חדר או חלל בחדר. בכל מקרה, הצינור הראשי מתחיל בקוטר של 25 מ"מ ובהמשך מתפצל לקטרים שונים בהתאם לנקודות הקצה בכל מקום. למשל, אם במטבח תהיינה 2 נקודות אזי ישתמשו בקוטר של 20 מ"מ וכן הלאה. בחירת הקטרים תלויה גם באביזרי הקצה כמו ראשי גשם, ג'טים באמבטיה, ג'קוזי ועוד. לאחרונים יידרשו קטרים רחבים מאשר אלו של 16 מ"מ. למעשה, כל חברה יצרנית קובעת את הקוטר המומלץ לכל אביזר קצה כזה.

צבעים ובידוד

לצנרת בבית יש ארבעה צבעים. השחורים נועדו לחוץ, הכחולים למים קרים והאדומים למים חמים. האדומים חייבים להיות מבודדים. הלבנים הם צינורות המגיעים עם בידוד, אין הבדל ביניהם לבין האדומים ועיקר החשיבות בשימוש בהם הוא לסימון הקווים. מה שמסייע בעת תקלות.

צנרת הביוב

הצנרת במערכת הביוב היא בעלת קוטר רחב יותר שנועד לקליטת מים ומוצקים. הצנרת היוצאת מהאסלות, הטושים ומהכיורים עשויה מפלסטיק. צנרת הביוב שבחצר עשויה מבטון או פלסטיק קשיח העמיד ללחצים. מומלץ לקבל שירות של אינסטלטור בהוד השרון מקצועי המספק שירותיו הנאמנים לאורך כל ימות השנה.