קניית חבילת התקנת מיזוג אוויר בבריטניה יכולה להיות החלטה קשה עבור רוב בעלי העסקים, הבניינים או הבתים. ישנם יצרנים שונים, סוגי מערכות שונים וגורמים רבים שיש לקחת בחשבון, לא רק את המחיר בשורה התחתונה של ההתקנה הראשונית.

הפרטים הבאים יאירו לכם את מה שעליך לשקול לפני שתתחיל להתקין מערכת מיזוג אוויר במשרד, בחנות הקמעונאית או בבניין המסחרי שלך. אנא עקוב אחר הקישורים כדי לקבל מידע נוסף לתמיכה במאמר זה בפירוט רב יותר אם תרצה בכך.

לְעַצֵב:

טכנאי מזגנים ברחובותיעניק שירות עיצוב איכותי, ומציעה לכם את היכולת להבין מה אתם מקבלים. תינתן הצעת מחיר מקיפה שתפרט בדיוק מה אתה מקבל ולמה. אחרי הכל אני חושב שזו תהיה דרישת המינימום של כל אחד כשהוא עומד להוציא כמות גדולה של כסף, אבל תתפלאו כמה חברות לא מספקות את תשומת הלב הזו לפרטים.

עיצוב חייב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

1. עומסי חימום וקירור של החדר/ים.

2. פיזור זרימת אוויר למקסימום נוחות לנוסעים.

3. קלות התקנה כדי למקסם את מהירות ההתקנה למינימום הפרעות ועלות המערכת.

4. עלות המערכת להתאמה לתקציב הלקוח.

5. עלויות שוטפות, לרבות קלות תחזוקה וצריכת חשמל.

6. סוג מערכת כדי לספק את הדרישות.

יש לספק הצעת מחיר מקיפה המפרטת את הדברים הבאים:

 

1. דרישות עיצוב.

2. היקף העבודות.

3. הציוד שסופק.

4. זמן התקנה.

5. אחריות על ההתקנה והציוד.

6. חריגים, עבודות וכו' שאינם מסופקים.

7. מחיר.

8. תנאי תשלום.

9. מידע חוזי התומך בשני הצדדים.

10. מידע טכני לציוד וחומרים.

עֲלוּת:

זה תמיד השיקול העיקרי של כל עסק להתקנת מיזוג אוויר, אבל העלות הראשונית היא לא העלות היחידה שכדאי לקחת בחשבון. טעות זו עלולה לעלות לך ביוקר בהמשך הדרך. יש להתייחס ולהבין את הדברים הבאים כדי לעשות לך את החיסכון החשוב לטווח ארוך:

1. איכות ההתקנה חשובה מאוד, יש להשתמש תמיד בציוד ובחומרי התקנה מהשורה הראשונה, כמו גם בהתקנה מקצועית על ידי מהנדסים מוסמכים ומנוסים שעובדים מתכנון מפורט ועד לסטנדרטים בתעשייה ועד לרמת אבטחת איכות כפי שצוטט על ידי חברת ההתקנה. אם אתה משלם מחיר תחתון, אתה בדרך כלל מקבל איכות תחתית, חברות מיזוג אוויר צריכות להרוויח בדיוק כמו כל עסק אחר! אם כי תמיד יש איזון אז אל תפחד לדון בכך עם המתקין.

2. עלות הפעלה היא ההיבט החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת תכנון או קנייה של מתקן מיזוג אוויר. למה? מכיוון שעלותו היא בערך אותו הדבר להפעיל אותו לאורך חייו כמו לרכישת ההתקנה!

3. אם התכנון של המתקן שגוי, המערכת לא תעבוד כמו שצריך, כלומר היא תפעל ותפעל, תשתמש בחשמל, תעלה לכם כלום וגם תגדיל את פליטת הפחמן שלכם. כמו כן, ככל שמערכת עובדת יותר, סביר להניח שתקבל יותר תקלות, ולכן הגבלת נזקים חשובה.

דוגמאות אופייניות של עלויות בשורה התחתונה המשפיעות על החלטות נראות בדרך כלל כאשר מותקנת יחידת מיזוג פנימית יחידה כאשר נדרשת יחידה פנימית כפולה. הסינגל זול יותר לקנייה מהתאומים, פחות עבודה להתקנה, עלויות ציוד וחומרים. המתקין מצטט את המחיר הזול ביותר שניתן עם ההתקנה האיכותית ביותר (שלא מדעת ללקוח) והלקוח רואה חסכון ומקבל את הצעת המחיר. אתה מקבל תלונות על נקודות חמות וקרה בתוך החדר, לאנשים לא נוח, העלויות התפעוליות בשמיים, היחידה מתקלקלת ולא ניתן לעשות דבר אלא להתחיל מחדש מה שלא נמצא על סדר היום של הלקוח ותקציב לפתרון בעיה ניתן היה לפתור בשלב התכנון והמכרז.

אם המערכת התאומה הייתה מתקבלת, בעלות גבוהה יותר בשורה התחתונה, המערכת תעבוד בנוחות, הדיירים יהיו נוחים, ללא נקודות חמות או קרות והתקנה מקצועית יותר בדרך כלל פירושה תקלות מוגבלות אם בכלל (כל עוד הם מתוחזק מדי שנה).

נוחות:

נוחות הדיירים חשובה לפתרון תכנון והתקנה של מיזוג אוויר משביע רצון. אתה משתמש במיזוג אוויר כדי להפוך את הסביבה לנוחה, אז זה לא הגיוני לקנות מזגן אם זה יגרום לאי נוחות של הדיירים. טווח טמפרטורות נוח לבני אדם הוא 21 עד 25 מעלות צלזיוס, 21 לזכרים, 25 לנקבות עם 23 הממוצע שאני ממליץ עליו כטמפרטורה המומלצת.

מערכות מיזוג אוויר יספקו אוויר מהיחידה הפנימית בטמפרטורה שבין 0 ל-20 מעלות צלזיוס, בהתאם לטמפרטורת הסביבה החיצונית הנעה בין 20 ל-40 מעלות צלזיוס. טמפרטורת כיבוי האוויר הפנימי רלוונטית