כל מה שצריך לדעת על כספות ביתיות

  • כספות ביתיות בדרך כלל ישמשו בתים פרטים ובתי עסק או מוסדות.
  • פתרון אידיאלי למיקומים בהם מוחזק כסף מזומן או דברים יקרי ערך.
  • כספות ביתיות נועדו להגן ולשמור על חפצים אישים מפני גניבה ולרוב כשקונים כספת ביתית לאחר ייעוץ של מומחה כספות אפשר להיות רגועים שהכספת תתאים בדיוק לצורכי הלקוח אופי ההתקנה של כספות ביתיות  לא מחייב בעל מקצוע
  • כספת ביתית מתקינים על ידי עיגון בברגי ג'מבו 10-13 מ"מ בכספות ישנם חורי עיגון בגב הכספת והתחתית הכספת

 

כספות כבדות שיקולים

מבין כלל השיקולים שיש לקחת בחשבון בבחירת כספת, המשקל הוא ללא ספק מהמהותיים שבהם. לעתים קרובות, משקל הכספת יהווה נקודה חשובה בדרישות שיציבו חברות ביטוח בבואנו לבטח רכוש יקר ערך. המוצרים הפופולריים ביותר לבית, הן כספות במשקל 13 ק"ג המיועדות לנשקים אישיים וחפצים קטנים ובינוניים או כספות לאחסון חפצים במשקלים העולים על 51 קילו. עסקים, אמנם, עשויים לא פעם להזדקק לכספות במשקלים המגיעים עד 350 ק"ג לאחסון תכשיטים, מזומנים וחפצי ערך נוספים. עם זאת, כספות כבדות יכולות להגיע למשקלים כבדים בהרבה ולרוב ינועו בין כ-100 קילו ועד ל-3 טונות. עובדה זו מעניקה להן יתרון משמעותי בולט: הן לא קלות לנשיאה ומשקלן הרב מקשה על גניבתן.

יתרונותיה של כספת נסתרת

את הכספת מתקינים בצורה סמויה מהעין, מוטמעת בקירות או בפריטי ריהוט וצבועה באופן המסווה אותה בחלל. כך היא מגדילה את השמירה על תוכן הכספת שלך. חפציך היקרים נשמרים במקום שרק לך יש גישה אליו והסיכון לגניבות ופריצות פוחת באופן ניכר. את הכספת ניתן להתקין באלמנטים רבים ומגוונים בחלל – מהרצפה ועד מגירות נעולות.

יתרון משמעותי נוסף בהתקנת כספת נסתרת בא לידי ביטוי בהיבט האסתטי. כספת לעתים קרובות, עשויה ליצור מראה מגושם וכבד לבית או למתחם העסקי שלך. כשהכספת מוטמעת ונסתרת, ניתן ליהנות מכל היתרונות הביטחוניים מבלי לפגוע בעיצוב שהשקענו בו משאבים וזמן כה רבים. כספת נסתרת לא תופסת מקום !!! אמנם היא תופסת מקום בקיר ולכן לא תהיה יכולה לעבור התקנה בכל קיר, בטח לא בקיר שאינו מבטון, אך החיסכון שלה במקום משמעותי בעיקר לדירות קטנות וחוסר היכולת להבחין בה בקלות. יחד עם זאת, היתרון בכך היא בפתיחת הכספת והשימוש היומיומי הוא נוח יותר לבעל הכספת.

כספות נסתרות

אומרים שרחוק מהעין, רחוק מהלב. כשזה מגיע לתחום האבטחה, האמירה הזו לא יכולה להיות נכונה יותר. לכולנו יש חפצים חשובים שאנו רוצים לשמור מכל משמר, כאלו שחשוב לנו להשאיר נסתרים מן העין. כשהפרצה קוראת לגנב, אמצעי האבטחה הופכים ממכשול לאתגר ניתן לצליחה. כדי להבטיח שהחפצים שלנו יזכו להגנה הטובה ביותר. מומלץ ואף ראוי לרכוש כספת נסתרת.

ישנם סוגים שונים של כספות, אך כספות נסתרות, להבדיל מהכספת הסטנדרטית, דורשת לרוב פתרון יצירתי בהרבה. הכספת מוטמנת ומצויה במקום נסתר. כך אנו נהנים משתי שכבות אבטחה – דופן הפלדה החסונה ועצם העובדה שהיא אינה חשופה למבטי העוברים ושבים. חוץ ממך, איש לא יידע שהכספת כלל קיימת.